Director i equip artístic

Francesc Amaro

Llicenciat en periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Llicenciat en Direcció i Dramatúrgia a l'Institut del Teatre (IT).
Actor professional i format a diverses escoles de teatre com El Timbal, la Casona i Estudis Berty Tobías. Des del 1999 dóna classes d'interpretació a l'escola Sorath Formació Teatral, als Lluïsos de Gràcia i prepara cursos de teatre en diferents espais: La Salamandra, Produccions Alta Realitat i Centre Artístic Agnès Miralbell.
Com ajudant de direcció ha participat en els tallers de 3r i 4r d'interpretació a l'Institut del Teatre: LA DOBLE INCONSTANCIA de Pierre de Marivaux dirigit per Magda Puyo a l'Institut del Teatre (2004); IVONNE, PRINCESA DE BORGONYA de W. Gombrowicz dirigit per Xicu Masó a l'Institut del Teatre (2007) i EL TEMPS DE PLANCK de Sergi Belbel dirigit per Joan Ma Segura a l'Institut del Teatre (2010).
També ha participat com a ajudant de direcció en les tesines ANTIGONA de Jordi Coca a l'Institut del Teatre (2005); QUI TORNA A CASA de Harold Pinter a l'Institut del Teatre (2006) i HOTEL EXISTENCIA de Joan Maria Segura a l'Institut del Teatre (2008).
En projectes professionals ha participat com assistent a la direcció en TRES VERSIONS DE LA VIDA de Yasmine Reza dirigida per Xicu Masó al Teatre Lliure (2007); EL BERENAR D´ULISSES d'Enric Nolla dirigida per Magda Puyo a la Sala Beckett (2010).
Com a director professional ha estrenat HAMLET MACHINE d'Heiner Müller a la Nau Ivanow i al BarriBrossa del 2011.  LSF d'Albert Arribas. Una obra de teatre que culmina la seva etapa com estudiant de Direcció i Dramaturgia a l'Institut del Teatre.(2011)
HAMLET MACHINE, de Heiner Müller. Direcció Francesc Amaro. La Seca-Espai Brossa,  2012

Carolina Llacher


És llicenciada en Sociologia. Actualment cursa 3er. de Direcció i Dramatúrgia a l´Institut del Teatre. Actriu formada a l'Escola Nancy Tuñón de Barcelona. Ha estudiat cursos de tècnica corporal i clown a l'Escola Berty Tovías de Barcelona i amb Jean-Mening, clown d'origen francès,a Bologna, Itàlia.

Com a actriu ha participat en produccions del CECC (Centre Estudis Cinematogràfics de Catalunya), destacant el Ir. Premi Actriu Protagonista al Festival Internacional 15x15Film Festival 2008 per  PERRO EN EL COLUMPIO  d'Eduardo Rabin (www.filmfestival15.com), Com a escriptora realitza la seva primera publicació als 17 anys amb  HISTÒRIA DE SANT ANDREU DE LLAVANERES 1939-1950 rebent el Premi CIRIT a la Recerca de la Generalitat de Catalunya. Guanya el Premi de Poesia Maresme 2007.Com a directora i co-guionista ha participat en produccions pròpies del CECC (35mm): LA CHARNEGA de Marta Polo i en BROMURO DE PLATA de Ruth Ponce. Com a co-guionista i actriu principal al Curtmetratge Experimental CRÒNICA d'Eduardo Loschpe que ha estat seleccionat en festivals cinematogràfics de Sud-Amèrica, EUA i Europa. Com a ajudant de direcció en el muntatge de Francesc Amaro HAMLET MACHINE d'Heiner Müller programada al Festival BARRIBROSSA 2011, a Barcelona. Actualment participa com a assistent de direcció en el muntatge LA CLASSE de l'autor polonès Tadeusz Słobodzianek dirigit per Carme Portaceli i programat dins del Festival GREC 2011 de Barcelona.
HAMLET MACHINE, de Heiner Müller. Direcció Francesc Amaro. La Seca-Espai Brossa,  2012

Laura Sanz 
Finalitza els estudis d'Interpretació a l'Escola de Teatre de Saragossa l'any 2006. Realitza un mòdul superior d'Arts aplicades a l'escultura que la portarà a especialitzar-se en Escenografia a l'Institut del Teatre de Barcelona.
Assisteix a diferents cursos dins l'àmbit teatral a Saragossa i Barcelona. Curs d'articulació corporal i interpretació, en MOVEO, curs de maquillatge de caracterització amb Titerearte impartit per Gustavo Brito; curs de construcció, maneig i posada en escena de titelles, impartit per Teatre Arbolé, curs de maquillatge de caracterització teatral impartit per Ana Bruned i curs de clown impartit per Alfonso Pau.
 Realitza un stage de Commedia dell Art a Paris amb Carlo Boso l'agost del 2011 i posteriorment imparteix un curs de construcció de màscares de commedia dell Art a l'escola municipal de teatre de Saragossa.
Com a escenògrafa ha elaborat el disseny de l'espai escènic i el vestuari de LES CRIADES de Jean Genet, amb la direcció de Carolina Llacher. Vinculat amb l'Institut del teatre realitza el disseny de l'espai escènic i vestuari, al costat de Laia Alberich i Carlota Ricart, del taller d'Interpretació WAITING FOR LEFTY  amb la direcció de Xavier Albertí.
Actualment col·labora en el muntatge HAMLET MACHINE de Heiner Müller amb la direcció de Francesc Amaro que s'està realitzant a La Seca, Barcelona, i amb el taller, vinculat a l'Institut del teatre LA MORT D´EN CALIBAN de Magda Fertacz amb la direcció de Carme Portacelli fent el disseny de l'espai escènic i el vestuari al costat de Laia Alberich i Carlota Ricart.